Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

LS Retail Architect

Har du erfaring med D365 Business Central, LS Retail og POS? Og ønsker du at tage del i en spændende vækstrejse hos en af Nordens største Dynamics partnere? Så tilbyder vi dig muligheden for et unikt job med spændende projekter, og chancen for at udvikle dine færdigheder og bidrage til den forsatte succes hos Cepheo.

Om Cepheo
Cepheo er en konsulentvirksomhed der har lokationer i hele Norden. Med mange års erfaring med at implementere og udvikle branchespecifikke løsninger, baseret på Microsoft-platformen, hjælper Cepheo kunderne med at bruge teknologi og data, til at træffe mere informerede beslutninger, samt optimere den daglige drift.

I Danmark er Cepheo repræsenteret med kontorer i både København, Aarhus, Aalborg, Thisted, Herning og Kolding. Du bestemmer selv, hvor du vil arbejde fra, alt efter hvad der geografisk passer dig bedst.  


Jobbet

Du vil blive en del af Cepheos Business Central team, som består af i alt 13 medarbejdere, som tilsammen har ansvaret for at servicere over 100 kunder fordelt i hele landet, primært indenfor industrierne Retail/Wholesale, Manufacturing og Construction. Business Central er kernen og er også det, der sælges til kunderne. I Microsoft-økosystemet vil du i Business Central-teamet – udover at arbejde med Business Central – også have fingrene i FMC, Power BI, D365 Field Service og D365 Customer Service.

Cepheos Business Central afdeling består af projektledere og løsningsarkitekter/Nordic Industry Leads, der er nordisk engageret og har hovedansvaret for Go To Market og Best Practice på de nordiske Business Central-baserede løsninger og leverer kapacitet til løsningsarkitekt- og projektledelsesroller i de større projekter.

Det langsigtede mål for afdelingen er at udvide det eksisterende team med kompetencer centreret omkring Business Central og levere branchespecifik Dynamics 365-cloudbaserede løsninger på tværs af BizzApps-understøttede Azure-funktioner og -værktøjer ved hjælp af Business Process Modeler og Development Operations ved levering af løsninger.

Du vil i rollen bl.a. have fokus på:

  • Implementering af BC LS-Retail og tegning af arkitekturen for løsningen bl.a. Hovedkontor, Back-office, POS’er
  • Vejledning og valg af Saas eller on-prem installationer
  • Integrationer, webservices, app’s, til fx betalingsterminaler og lagerhoteller
  • Stamdata opsætning samt konfiguration af systemet
  • Opsætning af replikering
  • Assistance ved bruger test
  • Løbende ”kvalificering” af, at vi fastholder arkitekturen gennem projektet, samt løbende afklaring af spørgsmål, funktionalitet, nye krav m.m. (internt og eksternt)

Kvalifikationer
Til rollen som LS Retail Arkitekt, ser vi gerne, at du har minimum 5 års erfaring med implementering af NAV/BC inkl. LS-Retail, som en del af et projektteam. Derudover har du gerne erfaring med udarbejdelse af opdateringsstrategier/planer for henholdsvis BC, LS, POS’er og hardware, mens du oveni det også har erfaring med et eller flere af følgende 3. parts produkter til BC: Continia produkt suiten, TaskLet, JobManager og Tabellae dokumenthåndtering. Dertil er det et stort plus, hvis du har erfaring med værktøjerne i MS Power Suite (PowerBI, Automations, App’s m.m.)

For at lykkes i rollen, er det også et krav, at du har erfaring med integrationer mod webshops og har været ansvarlig for projekter, hvor du har taget del i udarbejdelse af kravspecifikationer, designspecifikationer, User-stories, testscripts m.m. Dertil gælder det også erfaring med at estimere større eller minde opgaver i samarbejde med øvrige interessenter (udvikling, support el. lign) og besvarelse og estimering af større tilbud (eks. RFP’er el. udbud). 

Hvem er du?
Til denne rolle leder vi efter en, der har et godt servicegen og kan give en god service til BC kunderne. Vi ser gerne, at du brænder for at hjælpe vores kunder, uanset hvor lille eller stor opgaven er. Derudover ser vi gerne, at du har et stort drive ift. at du brænder for at kende standardfunktionaliteten og trylle gode løsninger, hvor dit mindset skal være, at tilretninger er sidste udvej. Det ligger naturligt til dig, at du ønsker at inspirere eksisterende kunder med information om ny funktionalitet, teknologi eller lignende og at du har lyst til at spille en rolle i, hvilke kunder Cepheo skal have fokus på og gå efter fremadrettet. Det vægtes også højt, at du ønsker at give dine erfaringer videre og måske tage del i oplæring af kollegaer, alt lige fra juniorer til arkitekter.

Du tilbydes

En spændende nyoprettet stilling, hvor du bliver en del af et team af dygtige, dedikerede og søde kollegaer med en udpræget teamånd. Mulighed for at gøre karriere i en virksomhed, som ønsker at du skal være med til at skabe kulturen og fremtidens Cepheo. Åbenhed for både personlig og faglige udfordringer og udviklingsmuligheder i form af kurser/cetrificeringer som du synes du har behov for, samt frihed til at kunne arbejde hybridt og i den hele taget en stor frihedsgrad, så længe du er selvstændig og ansvarsbevidst. Konkurrencedygtig løn og vilkår.

Interesseret?
Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen eller hvis du ønsker at vide mere, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringspartner Andreas Schultz – Staff Finder – tlf.: 253625360. Vi indkalder til samtaler løbende og vi ser frem til at høre fra dig.